wtorek, 30 czerwca 2015

SUMMERTIME ♥

Po długiej przerwie WRACAM! Za mną bardzo intensywny miesiąc, pełen nauki, egzaminów i stresu.. Zakończyłam sesję z pozytywnymi wynikami i teraz mogę odpoczywać, a przede wszystkim nadrabiać blogowe zaległości. Jestem ciekawa, co dzieje się na Waszych blogach :)
A dzisiaj wakacyjna stylizacja z frędzlami i szortami. Naszyjnik i kimono to łupy z zaczynających się wyprzedaży.
Do kolejnego Kochani ♥
S.













Kimono - Stradivarius
Szorty/Shorts - Bershka
Top - New Look, sh
Naszyjnik/Necklace - Bershka
Sandały/Sandals - nn

32 komentarze:

  1. Świetny look i przepiękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze,że sesja już za Tobą! Wyglądasz cudownie, piękne to kimonko:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jak pięknie tu!
    Będę wpadać częściej.
    pozdrawiam, m.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny wakacyjny zestaw.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To w takim razie gratuluję, że wszystko masz już za sobą i spokojnie możesz odetchnąć z ulgą :) :)

    Ta narzutka bardzo mi się podoba- jest mega stylowa! :)
    A wczoraj bylam w Stradivariusie i nie widziałam takiej :/ co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że ta nasza galeria jest jakaś oboga grrr :/

    W pięknym stylu powróciłaś do nas kochana :D

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia, super kimono! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. great blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie! Kimono prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to teraz czas odpoczac!!:) Zestaw mi sie bardzo podoba, lubie takie klimaty. A kimono z checia bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz, ładne tło :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love it :)
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz. Rzeczywiście kimono jest świetne :)

    http://www.themarcystop.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, inspirujące zdjęcia, kwitniesz :) Kimono wpadło mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, narzutka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wszystko ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne kimono! Cudownie wygląda ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, kolia dosłownie mnie zagięła! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna stylizacja i przecudowne jest to kimono :) Świetnie wyglądasz! Idealny wakacyjny look:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję ukończenia roku :)
    Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kimono mnie urzekło ! stylizacja idealna na lato ! :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna dziewczyna :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)