środa, 15 lipca 2015

DAISY TOP

Cześć Wszystkim ! 
Pogoda się trochę popsuła, jednak udało mi się zrobić dla Was zdjęcia. 
Niedawno do mojej szafy trafiła bluzka w stokrotki, która pięknie odsłania ramiona. Zauroczyła mnie od razu,kiedy ją zobaczyłam. 
Pochodzi z New Yorkera i kosztowała jedyne 12,95
Białe spodnie i koturny już się pojawiły na blogu, więc nie ma co się rozpisywać :)
Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego!
S.














Top-New Yorker
Spodnie/Pants-River Island, sh
Buty/Shoes-Bershka
Torebka/Bag-Reserved

34 komentarze:

  1. Wspaniała jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty !!! Cudne po prostu <3 Bardzo podoba mi się też bluzeczka ,fantastycznie wygląda do białych jeansów!!!! Piękna stylizacja <3

    pozdrawiam

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękna!
    dobrze, że zestawiłaś ją z dużą ilością bieli.

    no i buty - są strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ;)
    świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygladasz :) super top i koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Letnio, dziewczęco i z klasą!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba na kimś wzór stokrotek - sama ciągle się waham czy bym się czuła. Natomiast fason - jak najbardziej "mój"! Muszę chyba się wybrać do New Yorkera, dawno nie byłam tam pobuszować, skoro takie cudeńka można w tak niskich cenach znaleźć ;) Przy okazji muszę pochwalić zestaw: prosty, stonowany, kobiecy - po prostu fajny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta bluzeczka, cena powalająca !! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zestawienie- wyglądasz zgrabnie i dziewczęco
    Obserwuję bloga i również zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow geniaaaalnie!!! :) nogi do nieba!
    co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja a buty rewelacja zapraszam do mnie może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No co Ty, serio tylko za 12,50 była ta bluzeczka? :O aaaaaa zazdrość :(
    piękna jest, jutro pójdę looknąć u nas w New Yorkerze, może jeszcze się załapię, bo pięknie się prezentuje :)

    Wczoraj robiłam sesję w bardzo podobnym miejscu do Twojej, jutro powinna się ukazać :)

    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna bluzeczka, mega Ci się trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są te buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz obserwuje i czekam na nowy post, buziaki !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz i super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful summer outfit, love you crop top<333


    fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, a bluzeczka mnie zauroczyła... Zresztą jak wszystko w stokrotki :D dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze zrobiłaś, że kupiłaś tą bluzeczkę i w dodatku za tak niską cenę bo jest śliczna! ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. urocza jest ta bluzeczka, świetny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna bluzka :) W połączeniu z białymi spodniami wygląda bardzo letnio i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny top <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)