środa, 23 września 2015

FRINGE

Cześć Wszystkim !

Po trochę dłuższej przerwie wracam do Was z nowym postem. Frędzle - trend, w którym totalnie się zakochałam. Botki i torebka to moje nowości w szafie i czuję, że będą to moi ulubieńcy jesieni :) Zestaw utrzymany jest w biało-czarnej kolorystyce ze złotymi dodatkami. Koszulkę możecie znaleźć TUTAJ/HERE, na www.newdress.com . Jest elegancka i dosyć oryginalna przez "wycinankę" na dole. Kapelusz i marynarka dopełniają całość. Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Trzymajcie się ciepło ! ♥
S.




















Spodnie/Pants-River Island, sh
Koszulka/Blouse-TUTAJ/HERE
Marynarka/Jacket-h&m
Botki/Shoes-no name
Torebka/Bag-no name

42 komentarze:

  1. Genialna torba!
    A zestaw dobry - bo spójny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham frędzle <3
    Strasznie podobaja mi się buciki i bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, kochana! Również kupiłam na tę jesień torbę i botki z frędzlami! Torbę mam z h&m, a buty z pull&bear ;)
    Zajrzyj do mnie na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też ostatnio mam hopla w przypadku frędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylówa, pasuje do Ciebie:)
    A na tą torebkę chyba się skusze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Mnie frędzle aż tak nie przekonuję, ewentualnie na torebkach czy plecakach lub w takich stylizacjach typowo boho/gipsy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te ażurowe zdobienia na dole bluzki! Frędzle bardzo lubię :) Świetne wydanie stylizacji b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam białą wersję tego topu, który też dzisiaj u mnie w poście!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko, kobieco. Bardzo fajna stylizacja! Klasyczne kolory - czerń, biel zawsze świetnie wyglądają. Całość bardzo mi się podoba. Naprawdę udana stylizacja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)
    joannatrawczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne botki i bluzka! ♥ świetny zestaw :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel, czerń i dodatki w kolorze złota - wszystko co kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka najlepsza :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń i biel - moje ulubione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. złote dodatki do tej stylizacji to strzał w dziesiątkę :D

    Zapraszam, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw ! wyglądasz genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka rewelacyjna!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, fajna torebka :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/260915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kapelusz jest mega ❤ zastanawiam sie nad zakupieniem takiego ;)zapraszam fo mnie a jezeli blog ci sir spodoba - zaobserwuj ;) anitafafara.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wszystko zestawilas <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Frędzlę i kapelusze są ostatnio bardzo na topie ;) ja jednak wolę poncza... mam już kilka w różnych kolorach. I właśnie poluje żeby do nich dobrać jakąś fajna torebkę z frędzlami.. ale jakoś nie mogę nic ciekawego w sklepach wyszukać :(
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne buciki ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę że torebka bardzo podobna do mojej :D świetna jest! do wielu stylizacji będzie Ci pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana w pięknym stylu do nas wróciłaś- nie wiem od czego zacząć, bo każda jedna rzecz mi się podoba :)
    frędzle uwielbiam, torebka i botki są świetne :)
    A tą koszulkę to dumnie reklamujesz- te ażurkowe wycięcia są przeurocze- o niebo lepiej wyglądasz u Ciebie, niż na ich stronce :)


    6,48$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście szortów i bluzki oraz baner Shainside?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam te same botki, tylko w kolorze camelowym. U Ciebie wyglądają świetnie. Oczywiście moim oczom nie przemknęły niezauważone frędzle i to piękne zdobienie na dole bluzki. Wyglądasz cudownie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna torebka :) mam identyczną tylko troszkę mniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja - bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się prezentujesz, chociaż ostatnio mało kolorów u Cb:)
    Mam nadzieję że nie będzie tu tylko czarno - biało ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne frędzle!!
    Pozdrawiam kochana z Gdyni

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. IDEALNE FREDZLE KOCHANA!
    Pozdrawiam kochana z Gdyni

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. zamówiłam te same botki, są obłędne, a bluzeczka ma świetne wycięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kolejny super look ! bardzo ładnie Ci w kapeluszu!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Frędzle w połączeniu z koronką wyglądają mega

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)