sobota, 5 marca 2016

BOYFRIEND JEANS

Witajcie!

Jeansy typu boyfriend to jeden z bardziej kontrowersyjnych elementów damskiej garderoby. Zwolenniczki zachwalają wygodę i nonszalancki wygląd takich spodni, przeciwniczki uważają, że są mało kobiece i deformują naszą sylwetkę. Ja od jakiegoś czasu je uwielbiam. Wystarczy dobrze dobrać je do sylwetki, a następnie zestawić z odpowiednimi butami i górą, aby wyglądały modnie i niezwykle kobieco. Dzisiaj zestaw casualowy ze sportowym obuwiem, luźnym t-shirtem i znaną Wam już pudrową bomberką. Ciekawym elementem są też naszywki - najnowszy trend w modzie. Swoje kupiłam w pasmanterii i przyszyłam do jeansów. Jak Wam się podoba?

Udanego weekendu!
S. ♥
Fot.:Anita M.











Boyfriend jeans - Bershka+DIY
T-shirt - Bershka
Kurtka/Jacket - Stradivarius
Buty/Shoes - Nike

34 komentarze:

  1. Fajnie Ci w nich, ja jakoś nie mogę się przemóc do tych spodni...

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne masz te dżinsy! lubię taki sportowy styl:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam boyfriendy, to jedyne spodnie, w których czuję się w miarę dobrze, a za spodniami ogólnie nie przepadam. Twoje są świetne, super pomysł z tymi naszywkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylizacja !
    piękna kurtka i spodnie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne są te spodnie! uwielbiam boyfriendy ;) świetnie wyglądasz:)))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że ciężko zrobić dobrą stylizację z boyfriendami, ale Tobie się udało. Wyglądasz super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansy <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo genialne spodnie. Fajnie ze sama sobie naszylas te naszywki extra

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z naszywkami jest świetny, ja również mam gotowy zestaw z boyfriendami, które szukałam bardzo długo, aż znalazłam takie które leżą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka jest świetna, super wszystko ze sobą współgra!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że sama wpadłaś na to, żeby tak ozdobić te spodnie - za spodnie oryginalnie kupione razem z naszywkami zapłaciłabyś kupę kasy!
    Kurteczka też bardzo fajnie tutaj pasuje - mnie się podobasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurteczka :) super stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne, a Twoje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię takie poszarpane spodnie, Twoje są genialne !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jak super wyglądasz:) cudna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam sobie tą bomberkę w kolorze baby blue, Twoja też jest piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką kurtkę tylko w kolorze khaki, jest piękna i bardzo wygodna :) Twoja stylizacja podoba mi się baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look! ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglądasz w takim łobuzerskim wydaniu! Fajnie, że sama dodałaś naszywki, taki mały zabieg a jak zmienia spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny look:)Świetne jeansy :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Totally obsessed with your pink bomber and your jeans too!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestaw ! Chcę już wiosnę :( i takie stylizacje na codzień :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam boyfriendy, a Ty wyglądasz w nich fantastycznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie i kurtka świetna :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! :)
    Śliczna stylizacja ;3
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz, oglądam Twoj blog od początku. Zrobiłaś duże postępy, jeśli chodzi o stylizacje i wciąż się rozwijasz! Brawo i powodzenia. Czytelniczka:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)